Tuesday 10 October 2017

Savez za Poljica: Upitnik - Alianza por Poljica: Cuestionario

(abajo está el texto en castellano)
Savez za Poljica
Upitnik

Poljičanke i Poljičani poštovani,
iako je Poljička kneževina prostor omeđen s dvije rijeke, Cetinom i Žrnovnicom, svi nosimo Poljica u našim srcima ma gdje bili.
Kako nas je život odveo po cijelome svijetu, cilj upitnika je doći do sviju i okupiti nas na stranici udruge „Savez  za Poljica“.  
Preko udruge „Savez za Poljica“ moći ćete pristupiti raznim sadržajima te biti u toku s onim što se događa u Poljicima, izmjenjivati iskustva te na taj način doprinositi očuvanju poljičkog entiteta, kulture i običaja.  
Stoga Vas pozivamo da ispunite ovaj upitnik i ostanete dio velike poljičke obitelji.

1.     Ime i prezime?
______________________________________________________
2.     Poljičko mjesto porijekla?
______________________________________________________
3.     Sadašnje mjesto/država prebivanja?
_______________________________________________________

Alianza por Poljica
Cuestionario
Estimados Poljičanke y Poljičani,
A pesar de que el Principado de Poljica es el espacio delimitado por los dos ríos, Cetina y Žrnovnica,todos nosotros llevamos a Poljica en nuestros corazones, donde quiera que estemos.
Como la vida nos llevó por todo el mundo, el objetivo de este cuestionario es llegar a todos y reunirnos en el sitio web „Savez  za Poljica – Alianza por Poljica“. 
A través de la asociación „Savez za Poljica“ podrán tener acceso a diversos contenidos y estar al tanto de lo que sucede en Poljica, intercambiar experiencias y de esa forma contribuir a resguadar su entidad, su cultura y sus costumbres.
Por eso los invitamos a que completen este cuestionario y permanezcan siendo parte de la gran familia de Poljica.

1.     Nombre y apellido
______________________________________________________
2.     Lugar de origen en Poljica
______________________________________________________
3.     Lugar y país de residencia actual
_______________________________________________________


Dentro de Croacia, el territorio de Poljica se halla a 7 kilómetros al sudeste de la ciudad de Split. Con un largo aproximado de 30 km y con una superficie de unos 250 km2, se extiende a ambos lados de la montaña Mosor (alt. 1340 m) que va paralelamente a la costa. Sus fronteras son: en el noreste, el este y el sud, el río Cetina; en el sudoeste el mar Adriático, mientras que en el noroeste la frontera no es natural. Sus pueblos principales son: en Poljica superior: Srijane, Donji Dolac y Gornje Polje. En Poljica media: Kostanje, Zvečanje, Čišla, Gata, Dubrava, Sitno y Srinjine y en Poljica Inferior: Duće, Jesenice y Podstrana

Escribir a studiacroatica@gmail.com


No comments: