Tuesday 30 July 2013

Conferencia "Posibilidades de inversión en la Provincia de Split-Dalmacia en el año 2013"

Poštovani,

Obavještavamo Vas da Hrvatska gospodarska komora Županijske komore Split, organizira konferenciju pod nazivom "Mogućnosti ulaganja u Splitsku-dalmatinsku županiju 2013". Konferencija će se održati od 2. do 3. rujna 2013. godineu Hrvatskoj gospodarskoj komori- Županijskoj komori Split.

Uz ostale sudionike Konferencije, želja organizatora je privući što veći broj sudionika iz hrvatske poslovne zajednice iz svih zemalja svijeta kako bi im se u okviru ovakvih događanja predstavili gospodarski potencijali i prednosti ulaganjau Splitsku-dalmatinsku županiju, vjerujući kako se kroz područje gospodarske i poslovne suradnje na najbolji mogući način predstavlja Hrvatska u svijetu.

Za dodatne informacije, može se obratiti direktno gđi Goranki Košta, voditeljici Odsjeka za međunarodne odnose HGK Županijske komore Split na telefon + 385 21 321 135 ili e-mail:gkosta@hgk.hrwww.hgk.hr.

S poštovanjem,



Estimados,

Les informamos que la Cámara de Comercio Croata - Cámara Provincial de Split, organiza una conferencia bajo el nombre "Posibilidades de inversión en la Provincia de Split-Dalmacia en el año 2013". La conferencia tendrá lugar los días 2 y 3 de septiembre de 2013 en la Cámara de Comercio Croata - Cámara Provincial de Split.

Junto a otros participantes de la Conferencia, los organizadores tienen el deseo de atraer a miembros de círculos empresariales croatas de todos los países del mundo con el fin de presentarles los potenciales económicos y ventajas de inversión en la Provincia de Split-Dalmacia.

Para más informaciones, dirigirse directamente a la señora Goranka Košta, Jefa del Departamento de Relaciones Internacionales de la Cámara de Comercio Croata - Cámara Provincial de Split al número 00 385 21 321 135 o al e-mail: gkosta@hgk.hrwww.hgk.hr.

Atentamente,

Veleposlanstvo RH u Buenos Airesu/
Embajada de la República de Croacia en Buenos Aires
Gorostiaga 2104
(1426) Capital Federal, Argentina
tel: +54 11 4777 6409
fax: +54 11 4777 9159


Oportunidades de inversión en el condado de Split-Dalmacia

Investment Opportunities in Croatia - Dalmatia Region - Application Form

The Right Time for Investing in Split and Dalmatia County - Conference

Catálogo de Proyectos de Inversión en la República de Croacia


No comments: